- Home
- Wsparcie zarządzania
- Optymalizacja procesów Logistycznych
- Prowadzenie projektów krótkoterminowych
- Wsparcie i nadzór nad projektami długoterminowymi
- Tworzenie procedur & wsparcie zarządcze
- Negocjacje umów z partnerami zewnętrznymi
- Wsparcie we wdrażaniu Zintegrowanych Systemów Zarządzania
- Outsourcing Zarządczy (proc. Organizacyjne, SZJ, antyfraudowe)
- Projekty Fleet Managementowe
- Wsparcie przeniesiania zakupów/produkcji do Azji
- Reprezentacja zagranicznych klientów w Polsce
- Reprezentacja
- Zarządzanie systemami IT oraz Bazami Danych
- Szkolenia i Trenerstwo
- Ewaluacja i Audyty
- ValueMaker™
- Nowości i nowinki
- Kontakt
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - ujęcie klasyczne
Jak wszyscy wiemy analiza strategiczna jest pierwszym z 3 etapów zarządzania strategicznego. Jest świetnym narzędziem diagnostycznym którego celem jest określenie aktualnych i przyszłych szans i zagrożeń, czyli zewnętrznych warunków rozwoju, a także ocena potencjału przedsiębiorstwa, jego zdolności do wykorzystania szans i przeciwdziałania zagrożeniom. Końcowym etapem analizy strategicznej jest określenie i ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa. Daje nam odpowiedź na pytanie: w jakich warunkach będzie działała firma w przyszłości i jakie ma możliwości dostosowania się do nich.
Nie doceniają jej właściciele małych przedsiębiorstw , gdyż przecież doskonale to wiedzą…
Warto byłoby jednak pozwolić na tą sytuację spojrzeć expertom zewnętrznym, pozbawionym więzi emocjonalnych z przedsiębiorstwem.
Dokonując analizy strategicznej:
- Określamy obecną pozycję konkurencyjną firmy na tle sektora
- Definiujemy podstawowe czynniki kształtujące jej obecną pozycję strategiczną.
- Identyfikujemy zmiany otoczenia które mogą wystąpić w przyszłości
- Oceniamy ich wpływ na przyszłą działalność firmy
- Analizujemy cele i oczekiwania zespołu oraz innych grup związanych z organizacją.
- Audytujemy zasoby organizacji (posiadane oraz dostępne)
- Analizujemy otoczenie dalsze i bliższe organizacji (obecne oraz przyszłe- jeśli możliwe)
Tak zebrany materiał prezentowany jest na spotkaniu podsumowującym. Bardzo często usługa ta jest wiązana z „Wsparciem Zarządczym” gdzie dzięki workshopom i spotkaniom opracowujemy propozycję strategii firmy, dokonując jednocześnie analizy „Management Prospective”.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt celem ustalenia szczegółów.

